avondje huiswerk - Reisverslag uit Kearney City (historical), Verenigde Staten van Marjo - WaarBenJij.nu avondje huiswerk - Reisverslag uit Kearney City (historical), Verenigde Staten van Marjo - WaarBenJij.nu

avondje huiswerk

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

15 September 2010 | Verenigde Staten, Kearney City (historical)

hoewel het hier eerst nog leek of ik vakantie had, ben ik weer een illusie armer. Dit was een ouderwetse "ik moet tot na middernacht doorwerken" dag...
maar, heb nu wel mn leeswerk voor morgen (vandaag) af... elk voordeel heb zn nadeel:)

  • 15 September 2010 - 07:30

    Harold En Caroline:

    ai, dat zal wel weer wennen zijn. Veel succes!!!

  • 15 September 2010 - 08:28

    Lisanne:

    zozo een laatertje :P. Als je haar maar goed zit he.
    Liefs L

  • 15 September 2010 - 14:15

    Marlies:

    Heey Marjo!
    Die huiswerk-motivatie kwam toch niet vanuit het Roggeveenhof hè?! Wel goed dat je 'begint' met studeren (volgens je blog had je al wel wat meer gedaan vóór vandaag :P) maar blijf maar lekker genieten van de dingen naast huiswerk. Volgend semester weer tijd genoeg voor bijna alleen maar studeren!!! Heel veel groetjes, Marlies

    PS: als het je troost, ik heb ook al meerdere van dat soort avond/nachten gehad, het is hier ook weer echt begonnen!

  • 15 September 2010 - 20:46

    Jonathan,Grace & Noa:

    Ha Marjo,

    Das een kort stukje deze keer...
    We wachten altijd met spanning om je leuke column te lezen. Je schrijft zo enorm leuk, alsof ik er zelf bij ben.

    Veel liefs,

  • 17 September 2010 - 18:02

    Jacqueline:

    hoop dat je binnenkort weer tijd hebt voor een uitgebreider verslag... ben benieuwd naar je belevenissen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kearney City (historical)

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2010

En we gaan nog niet naar huis….

14 December 2010

De tijd van gaan is nu bijna gekomen...

06 December 2010

op- en aftellen

28 November 2010

Marjo from Denmark

20 November 2010

Dode herten in Kozad
Marjo

Hallo allemaal! Welkom op 'mijn site':) Leuk dat jullie mij willen volgen Groetjes! Marjo

Actief sinds 03 Juni 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 21658

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 16 Augustus 2011

Italie

18 Augustus 2010 - 19 December 2010

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Amsterdam

09 Juli 2012 - 30 November -0001

Duitsland

Landen bezocht: