avondje huiswerk - Reisverslag uit Kearney City (historical), Verenigde Staten van Marjo - WaarBenJij.nu avondje huiswerk - Reisverslag uit Kearney City (historical), Verenigde Staten van Marjo - WaarBenJij.nu

avondje huiswerk

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

15 September 2010 | Verenigde Staten, Kearney City (historical)

hoewel het hier eerst nog leek of ik vakantie had, ben ik weer een illusie armer. Dit was een ouderwetse "ik moet tot na middernacht doorwerken" dag...
maar, heb nu wel mn leeswerk voor morgen (vandaag) af... elk voordeel heb zn nadeel:)

• 15 September 2010 - 07:30

Harold En Caroline:

ai, dat zal wel weer wennen zijn. Veel succes!!!

• 15 September 2010 - 08:28

Lisanne:

zozo een laatertje :P. Als je haar maar goed zit he.
    Liefs L

• 15 September 2010 - 14:15

Marlies:

Heey Marjo!
    Die huiswerk-motivatie kwam toch niet vanuit het Roggeveenhof hè?! Wel goed dat je 'begint' met studeren (volgens je blog had je al wel wat meer gedaan vóór vandaag :P) maar blijf maar lekker genieten van de dingen naast huiswerk. Volgend semester weer tijd genoeg voor bijna alleen maar studeren!!! Heel veel groetjes, Marlies

PS: als het je troost, ik heb ook al meerdere van dat soort avond/nachten gehad, het is hier ook weer echt begonnen!

• 15 September 2010 - 20:46

Jonathan,Grace & Noa:

Ha Marjo,

Das een kort stukje deze keer...
    We wachten altijd met spanning om je leuke column te lezen. Je schrijft zo enorm leuk, alsof ik er zelf bij ben.

Veel liefs,

• 17 September 2010 - 18:02

Jacqueline:

hoop dat je binnenkort weer tijd hebt voor een uitgebreider verslag... ben benieuwd naar je belevenissen!