en toen was het weer woensdag - Reisverslag uit Kearney City (historical), Verenigde Staten van Marjo - WaarBenJij.nu en toen was het weer woensdag - Reisverslag uit Kearney City (historical), Verenigde Staten van Marjo - WaarBenJij.nu

en toen was het weer woensdag

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

01 September 2010 | Verenigde Staten, Kearney City (historical)

Weer een stukje van mij over hier:)..
Gisteren voor het eerst in de 'gym' geweest. Superleuk! ze hebben allerlei technische, moderne apparaten om op te trainen.. Zo kan je bijvoorbeeld fietsen, terwijl je op een tvsherm voor je de bergen ziet, of je fietst door het bos... verder wordt het zwaarder als je 'de berg op' fietst, of vice versa de berg af...
Na een uur 'flink trainen' (flink is relatief), dacht ik even snel thuis te douchen voordat we een meeting hadden met het hele gebouw (vaste prik op dinsdagavond).. Ik draaide net de kraan dicht, of daar ging het brandalarm. Hoewel het vaak een oefening is, krijg ik er toch altijd de kriebels van, dus ik besloot toch maar snel de benen te nemen (t alarm loeit hier trouwens niet, maar praat... heel raar, je hoort een vrouwenstem die iedereen vraagt zich rustig doch snel naar de uitgang te begeven omdat er brand is).. dus ik zo goed en kwaad als t ging halfdroog mn kleding maar aangetrokken, en t gebouw uitgegaan.. en inderdaad, toch een oefening:).. leuk hoor! Gelukkig was ik niet de enige die net aan t douchen was, een jongen van de 3e kwam in zn dino-pyama naar buiten, nog helemaal nat, dus t kon erger:)

Volgende week maandag een vrije dag (op laborday, beetje tegenstrijdig, vrij op 'werkdag', maar ik zal er niet over klagen:)..).. Dus dat betekent een lekker lang weekend. Verder vandaag weer ballroomdancing gehad. erg leuk, maar wel behoorlijk intensief.. Wat ik nog steeds niet snap is waarom ze ooit hebben bedacht dat de man moet leiden?! Ik doe mn best braaf te volgen, maar regelmatig betrap ik mezelf op het zelf de leiding nemen, als de 'heer' er niet zo heel veel van bakt.. maar over het algemeen doen ze het heel goed hoor:)... Vandaag ook journalism gehad, en mn meeting met dr. Louishomme; de klas waarin ik de enige leerling ben. Hele leuke leraar! Heel vrolijk, en mocht na 15 minuten alweer gaan. Daarna gratis een caricature laten maken (die zowaar lijkt op mij) op een 'fair' voor ons gebwouw: allemaal standjes van committees, en allemaal gratis snoep overal:)..

nog een grappige/genante miscommunicatie vandaag:
(koreaanse jongen van ballroomdancing): so do you dance in holland?
(ik): Jep, i do streetdance!
(k.j.): really? where? in a bar?
(ik): no in the church!
(k.j.): church? really? i did not know you had that in the church... do they have that in holland?
(ik): streetdance?
(k.j.): jes... Stripdance..
(ik): wait:).. (ik snap de verwarring)... i do STREETDANCE... no stripdance:)...

had ik toch even een heel raar imago :P...

nu nog even snel wat lezen, en dan om 3 uur een afspraak met wat meiden van het koor, om zingen te oefenen... gezamelijk hebben we tot nu toe geplackbackt in de zangles, aangezien we geen van alle bladmuziek kunnen 'lezen' dmv 'zingen'...

Groetjes en bedankt voor al jullie reacties tot nu toe! Leuk dat mensen aan de andere kant van de oceaan lezen wat ik hier schrijf:)...


  • 01 September 2010 - 20:05

    Willeke:

    Wat een grap, stripdance in de kerk:P Superveel plezier met alles!
    Liefs, Willeke

  • 01 September 2010 - 20:23

    Caroline:

    Hey Marjo,
    Zo leuk om je stukjes te lezen! Erg grappig wat je allemaal mee maakt. Ook leuk die tekening, maarrr ik kan er niet helemaal uithalen wie jij bent... ik neem aan de linkse?! :) Ik snap alleen die zangles niet helemaal: is dat dan zingen zonder woorden of zo? Succes maar weer en ik kijk alweer uit naar je volgende belevenissen!

  • 03 September 2010 - 14:40

    Lisanne:

    Hee Marjo,
    geweldig jouw reactie op ballroomdancing! hihi, ik heb nu al medelijden met je partner. Heb je een vaste partner?
    Die tekening is echt super goed gelukt! Wie is de dame naast jou?
    Heb een fijn & lang weekend ;).
    Liefs L

  • 03 September 2010 - 15:22

    Marjo:

    heey!

    zingen zonder woorden = playbacken :).. maar heb inmiddels geoefend, dus kan nou het volkslied meezingen.. enja, ik ben de linkse. rechts is cori, een meisje van mn newswriting klas, waarmee ik samen op de fair liep...
    en met dansen heb je geen vaste partner, aangezien er (zowaar) meer jongens dan meiden zijn, dus je wisselt de hele tijd van partners.. (zodat er telkens 2 jongens zijn die even 'pauze' hebben)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kearney City (historical)

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2010

En we gaan nog niet naar huis….

14 December 2010

De tijd van gaan is nu bijna gekomen...

06 December 2010

op- en aftellen

28 November 2010

Marjo from Denmark

20 November 2010

Dode herten in Kozad
Marjo

Hallo allemaal! Welkom op 'mijn site':) Leuk dat jullie mij willen volgen Groetjes! Marjo

Actief sinds 03 Juni 2010
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 21649

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 16 Augustus 2011

Italie

18 Augustus 2010 - 19 December 2010

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Amsterdam

09 Juli 2012 - 30 November -0001

Duitsland

Landen bezocht: